ALEG SA AFLU, NU SA CRED!

Despre sistemul public de invatamant nu am scris „oficial” nimic, si asta nu pentru ca nu am cugetari sistematice despre aceasta fosa septica contagioasa care imbolnaveste tot mai multe minti luminate in fiecare zi.

Pot sa spun sincer ca nu trece saptamana fara sa tresar injurand ca la usa cortului, reactionand la actualitate si mai exact, vorbesc decizia de participa obligatoriu la ora de religie in scolile publice. Am crescut in anii ’90 si, ora de religie, daca imi amintesc bine, era optionala. Sigur ca am fost „incurajat” sa particip la respectiva ora, chiar daca provin dintr-o familie de oameni cu frica de Dumnezeu si pana la varsta de 12 ani am citit mai multe carti bisericesti decat are un pachet de carti de joc carti in el si din care as fi invatat ca religia este simbolistica, iar toate celelate cacaturi privind viata de apoi si alte aberatii, sunt doar forme subtile de manipulare in masa. Pe cat de mult imi plac povestile, pe atat de mult am inceput sa dispretuiesc tot ceea ce tine de limitarea alegerilor, mai ales atunci cand acest lucru se practica in mod abuziv asupra celor fara discernamant.  Nu o sa intru in amanunte acum pentru ca am multe de spus despre acest subiect si intentionez sa fac asta intr-un post viitor. Te las in schimb cu un text semnat de Academia Catavencu care a reusit sa abordeze subiectul in maniera-i specifica si care totodata mi-a descretit fruntea.

„După ce 90% dintre elevi au ales să meargă la ora de religie, cerșetorii au început să frecventeze și ei cursurile prin școli și licee. „Învățăm numai lucruri bune iar după aceea facem exact ca preoții: rostim juma de rugăciune și primim bani fără să plătim nici o taxă pentru ei!”, ne spune Gigi Vis, un om cu prenadez la cap.

Un alt coleg de-al lui, Mitică Vierme, adept al cerșetoriei încă din ’93, continuă:

– E foarte frumos la orele de religie. Înainte ne rugam pe lângă mașinile oprite la semafor folosind expresii de genul „Să-ți trăiască copilașii!” sau „N-am părinți, bosulică, dă și mie un ban!”. Însă acum, de când am învățat despre puterea divină la oră, altfel scoate banu’ fraierul care așteaptă să se facă verde. „Dumnezeu e mare, vede dacă îți înșeli nevasta și e posibil să rămâi impotent și fără permis”! este expresia care ne aduce cei mai mulți bani. Pentru cocalarii care ascultă manele cu geamul deschis, folosim și „Înger îngerașul meu/ Să nu-ți dea foc la BMW-u’!, iar pentru doamne avem expresia „Cu voia Domnului, copiii tăi vor fi la fel de frumoși ca tine, femeie!”. Singura problemă e că atunci când am întâlnit-o pe Oana Roman, am mâncat bătaie de la soțul ei în momentul în care a auzit cuvintele noastre, strigând „Doamne ferește!”. Și as mai vrea să adaug că cei mai mulți bani i-am primit de la Pițurcă, la ușa cazinoului de la Victoriei. Am văzut un polițist și strigam la un prieten care fura portofelul unui tip.. „6…6…” , iar nea Piți m-a auzit și mi-a dat o hârtie de 100 de euro!

Acum îmi cer scuze, intru la oră. Trebuie să îmi însușesc atitudinea aceea de îmbârligător în care ai încredere la tot ceea ce spune. Atitudinea asta o are profu’ când ne predă. E preot!, a conchis cerșetorul. ”

Sursa: Academia Catavencu.info

Lasă un comentariu

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close